Subject: Kiirustabloo statistika
From: "Janek Loorens" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 09:50:03 +0300

Tere

Lääne-Nigula osavallavalitsuse poole on pöördutud sellise murega, mille
lahendamist ja analüüsimist palume Transpordiametilt. Tee ei kuulu
omavalitsusele.

Linnamäe külaselts on enda initsiatiivil paigaldanud Linnamäe asulasse
Harju-Risti-Riguldi-Võntküla maanteele kiirustabloo, mille andmed
salvestatakse. Tegemist on 30 km/h alaga ja see tabloo tuletab
liiklejatele meelde sõidukiirust, kas on rohkem või on vähem. Aastapäevad
tagasi pöörati kogukonna poolt tähelepanu sellel alal lubatust üle
kiirusele ja sooviti paigaldada teekünnis. Teie poolne vastus oli, et seda
ei saa või ei ole vaja.  Tänaseks on andmete analüüs tehtud madalhooajal
viimase ca 100 päeva kohta, mis näitab kurbi andmeid. Paluksime teie poolt
nüüd enda vahendites midagi ette võtta ja lahendad see probleem. Künnise
paigaldamine aitaks oluliselt liiklejaid ohjeldada.

Lääne-Nigula vald

Oru osavald

osavallavanem

Janek Loorens

53005921

Tere!

Palun edastada Transpordiametile kiirustabloo statistikat. Siiani pole
nende poolt rakendatud ühtegi meedet peale 30km/h ja asula liiklusmärgi
nihutamise. Nagu näha, see ei toimi.

Ka äsja lõppenud liiklustalgutel tabati kiiruseületajaid. Mida peab veel
tegema, et Transpordiamet mõistaks, et tegemist on ohtliku kohaga ning
rakendaks liiklust rahustavaid meetmeid?

Pluss märgiga on asulasse sisenemine ja miinus väljumine.

Kiiruse tähis mph on tegelikult km/h.

Nagu näha, siis 30 alas on tegelik V85 kiirus 65km/h